Saturday 9 February 2013

khas untuk awak berdua

Izinkan diriku
meluahkan rasa
maafkan lah aku
andai kau terasa
biar ku paparkan
apa yang terjadi
moga engkau tak ulangi

Sungguh tak ku sangka
kau berpaling tadah
setelah lama nya
menjalinkan cinta
dalam diam-diam
kau sudah berpunya
tanpa aku menyedari semuanya

Kau bina mahligai
dari air mata
yang jatuh berderai
di wajah sepiku
hancurnya hatiku
bisa tak terkata
terhumban rasa diri ku

Oh aduhai
ku masih ingati janji manis
dan saat romantis
kau pinta ku
supaya setia
akhirnya
kau yang berubah

Oh tuhan ku
tabahkan hati ku
temukan ku
dengan ketenangan
jiwa ini dibelasah rindu
tetapi
apa dayaku




bila dengar je lagu ni, saya tetap teringat awak. walaupun saya tak nak ingat sebenarnya.
awak dah takde makna dalam hidup saya. tapi saya tetap nak ucapkan terima kasih pada awak sebab dah bagi saya satu pengajaran dalam hidup saya. Thanks.


untuk awak yang sorang lagi pula,
awak tak perlu risau apa-apa ya? saya tak akan ada apa-apa hubungan dengan dia lagi. awak tak perlu la ulang-ulang kali baca blog saya yang tak berapa nak menarik ni. eh? tak perlu lah cuba sakitkan hati sendiri. yang penting sekarang,awak jaga lah dia baik-baik dan 'ikat dia ketat-ketat' supaya tak lari mana-mana lagi.. haha.

0 comments: